OFERTA DLA FIRM





|
|
AUDYT SPRZEDAŻOWY i MARKETINGOWY
Jeśli potrzebujecie Państwo zbudować model efektywnej sprzedaży i marketingu, niezbędna jest diagnoza i audyt dotychczas funkcjonujących zasad/strategii, procedur sprzedaży oraz realizacji zamówień.
Mamy doświadczenia w budowaniu modeli sprzedaży, projektowaniu strategii marketingowych, a biorąc udział w takich projektach, mieliśmy okazję zbudować metodologie audytu sprzedaży i marketingu.
Audyty sprzedażowe i marketingowe mają na celu zdiagnozowanie aktualnej sytuacji w zakresie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych przedsiębiorstw w tym przede wszystkim ocenie poziomu umiejętności zawodowych i efektywności zespołów sprzedażowych oraz charakterystyki wyzwań rynkowych.
Proponujemy Państwu kompleksowe doradztwo i wsparcie związane z intensyfikacją sprzedaży, m. in.:
- ocenę efektywności działania obecnego systemu sprzedaży,
- projektowanie polityki sprzedażowej,
- monitoring wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych,
- ocenę systemu motywacyjnego dla handlowców,
- projektowanie systemów motywacyjnych dla handlowców,
- analizę relacji z klientami
- doradztwo przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek,
- coaching dla sprzedawców
- mentoring dla kadry zarządzającej sprzedażą
Więcej informacji na temat szkoleń udzielą Państwu nasi eksperci - hancock@hancock.com.pl
|