Hancock Training
Zadzwoń: +48 609 999 016 I PL EN
O nas Dla firm Indywidualne Kalendarz szkoleń On line Blog Kontakt

OFERTA DLA FIRM

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

AUDYT KOMPETENCYJNY

AUDYT SPRZEDAŻOWY

DORADZTWO BIZNESOWE

TEAMBUILDING

EVENTY I KONFERENCJE

SPECJALNA OFERTA DLA FINANSÓW

KATALOG SZKOLEŃ

 

 

 


AUDYT SPRZEDAŻOWY i MARKETINGOWY

Jeśli potrzebujecie Państwo zbudować model efektywnej sprzedaży i marketingu, niezbędna jest diagnoza i audyt dotychczas funkcjonujących zasad/strategii, procedur sprzedaży oraz realizacji zamówień.

Mamy doświadczenia w budowaniu modeli sprzedaży, projektowaniu strategii marketingowych, a biorąc udział w takich projektach, mieliśmy okazję zbudować metodologie audytu sprzedaży i marketingu.

Audyty sprzedażowe i marketingowe mają na celu zdiagnozowanie aktualnej sytuacji w zakresie efektywności działań sprzedażowych i marketingowych przedsiębiorstw w tym przede wszystkim ocenie poziomu umiejętności zawodowych i efektywności zespołów sprzedażowych oraz charakterystyki wyzwań rynkowych.

Proponujemy Państwu kompleksowe doradztwo i wsparcie związane z intensyfikacją sprzedaży, m. in.:
  • ocenę efektywności działania obecnego systemu sprzedaży,
  • projektowanie polityki sprzedażowej,
  • monitoring wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych,
  • ocenę systemu motywacyjnego dla handlowców,
  • projektowanie systemów motywacyjnych dla handlowców,
  • analizę relacji z klientami
  • doradztwo przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek,
  • coaching dla sprzedawców
  • mentoring dla kadry zarządzającej sprzedażą
Więcej informacji na temat szkoleń udzielą Państwu nasi eksperci - hancock@hancock.com.pl