Hancock Training
Zadzwoń: +48 609 999 016 I PL EN
O nas Dla firm Indywidualne Kalendarz szkoleń On line Blog Kontakt

HANCOCK TRAINING

KIM JESTEŚMY?

METODY SZKOLENIOWE

NASI TRENERZY

NASI KLIENCI

NASZE PUBLIKACJE

PARTNERZY

 

 

 

NASI TRENERZY

Jesteśmy grupą doświadczonych trenerów, którzy postanowili razem dać Klientom więcej.

W zależności od Państwa preferencji dotyczących programu szkolenia mamy przyjemność zaprezentować Państwu doświadczonych trenerów firmy Hancock Training, których będziecie mogli Państwo wybrać do realizacji tego szkolenia:



TOMASZ CZYŻ
Trener, konsultant, manager, psycholog specjalizujący się w prowadzeniu mentoringu wyższej kadry zarządzającej a także szkoleń w tematach negocjacji, sprzedaży, windykacji, obsługi klienta, zarządzanie zespołem, prezentacji i wystąpień publicznych, szkoleń z zakresu psychologii stosowanej w biznesie a także psychologii marketingu politycznego. Doświadczenie z zakresu sprzedaży usług finansowych, windykacji i zarzadzania pracą zespołów sprzedażowych zdobył pracując w częściach korporacyjnej i detalicznej największych na świecie banków. Ukończył kurs prezenterów telewizyjnych w Akademii Telewizyjnej przy Telewizji Polskiej. Te doświadczenia pozwalają w swobodnym prowadzeniu szkoleń z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych. Specjalizuje się w psycho-socjotechnikach manipulacji i wywierania wpływu używanych w zarządzaniu, negocjacjach, podczas prezentacji i wystąpień publicznych. Należy do grupy Kreatorów Wizerunku pracujących dla polityków i biznesmenów. Prowadzone przez niego szkolenia charakteryzuje wysoki poziom merytoryczny, połączony z aktywnym zaangażowaniem uczestników w proces szkolenia. Dzięki doświadczeniu w sprzedaży od poziomu Sprzedawcy poprzez Kierownika Stoiska a na Dyrektorze Działu kończąc, ma szeroki horyzont spojrzenia na problemy występujące w procesie zarządzania, sprzedaży i w obsłudze klienta. Bogata wiedza praktyczna, interesująca osobowość i umiejętność wydobycia potencjału z ludzi, z którymi pracuje, stanowią o jego doskonałych kompetencjach trenerskich.

STEVE HANCOCK
Wykładowca akademicki, trener, konsultant wielu firm w Europie, doradca personalny w zakresie wystąpień publicznych, autor szkoleń dla trenerów, twórca metody szkoleniowej określanej mianem maximum praktyki, maximum zaangażowania, maximum zabawy. Swoje pierwsze doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń dla przedsiębiorstw, rozpoczął podczas pracy dla London University gdzie był wykładowcą od 1989 roku. Od tego czasu utrzymuje stały kontakt ze swoimi studentami i tworzy programy innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Dzięki wcześniejszym studiom na Nottingham University poznał metody zarządzania przedsiębiorstwami teoretycznie, a następnie miał okazję poznać praktyczną stronę pracując dla międzynarodowych koncernów. Swoje szkolenia opiera na doświadczeniu zawodowym, które zdobył pracując między innymi w Procter & Gamble, DSR Littlejohn, Du Pont de Nemours, Colographic PLC. Zanim rozpoczął pracę na własną rękę, przez kilka lat współpracował z najsilniejszymi firmami doradczo szkoleniowymi w Wielkiej Brytanii. Na podstawie swoich doświadczeń zawodowych i akademickiej wiedzy teoretycznej stworzył firmę szkoleniową "Hancock Associates Training", w ramach której prowadził szkolenia w Polsce od 1995 roku. Szkolenia prowadzone przez Steva są bardzo wysoko oceniane przez uczestników, dzięki wysokiej jakości merytorycznej, doskonałemu kontaktowi z grupą i angielskiemu humorowi.



KATARZYNA WITKOWSKA
"Pasjonują mnie rajdy samochodowe, w których startuję jako pilot. Swoją energię i pasję przenoszę także na sposób prowadzenia szkoleń, który charakteryzuje uważność, otwartość i szacunek dla opinii drugiego człowieka."

Ukończyła studia o kierunku marketing i zarządzanie oraz seminarium doktorskie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Swoją edukację w kierunku Trenera Biznesu poszerzyła w Szkole Trenerów Biznesu TROP oraz na kilkudziesięciu specjalistycznych kursach m.in. z zakresu zarządzania, komunikacji, obsługi klienta i motywacji.

Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy z grupą. Na swoim koncie ma opracowanie programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej średniego szczebla z zakresu roli lidera, motywowania, coachingu, prowadzenia rozmów oceniających, asertywności menedżera, a także prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników. Prowadziła także warsztaty dla kadry menedżerskiej wyższego szczebla z zakresu komunikacji i usprawniania ścieżek współpracy pomiędzy menedżerami. Prowadziła warsztaty i szkolenia dla kadry menedżerskiej oraz pracowników takich firm, jak: Telekomunikacja Polska S.A., Cadbury Wedel, Auchan Polska, Allianz Bank, Parker Hannfin, Elektrociepłownia Siekierki, Elektrociepłownia Żerań, PZU, Dr Irena Eris, Bayer Polska, Nikon Polska.

Pracując dla Allianz Bank była odpowiedzialna za stworzenie struktury szkoleń i opracowanie ścieżek rozwojowych dla nowo zatrudnionych pracowników oddziałów Banku. Dla Cadbury Wedel prowadziła cykl szkoleń z zakresu prowadzenia instruktażu - Metoda 4P, dedykowany pracownikom liniowym i liderom linii produkcyjnej.

Ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych dni szkoleniowych zarówno jako trener wewnętrzny jak i trener prowadzący szkolenia otwarte dla firm z wielu branży oraz pracowników różnych szczebli.

Jest autorem wielu programów autorskich z zakresu szkoleń menedżerskich, komunikacji, asertywności, telefonicznej i bezpośredniej obsługi Klienta, sprzedaży.

Posiada ponad 40 ukończonych kursów z zakresu komunikacji, zarządzania, obsługi klienta i motywacji.


PIOTR PLEBAN
Ukończył studia o kierunku pedagogicznym na Uniwersytecie Łódzkim. Swoje doświadczenie zdobywał w dużych korporacjach, małych przedsiębiorstwach i organizacjach pozarządowych. Posiada certyfikat Neurolingwistycznego Programowania na poziomie praktyk i master. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w pracy z grupą i ponad czteroletnie doświadczenie na stanowisku trenera wewnętrznego w instytucjach finansowych. Prowadził szkolenia i warsztaty dla pracowników różnego szczebla z zakresu produktów, sprzedaży, obsługi Klienta i komunikacji. Jest współautorem cyklu szkoleń ?up to down" dla kadry menedżerskiej z zakresu standardów sprzedaży i obsługi Klienta.
Współpracując z instytucjami był odpowiedzialny za:
  • analizę potrzeb szkoleniowych,
  • tworzenie ścieżek rozwoju pracowników
  • budowanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników
  • wdrażanie i rozwój trenerów wewnętrznych
  • prowadzenie superwizji
  • współtworzenie standardów sprzedaży i obsługi Klienta
  • coaching sił sprzedażowych
Na swoim koncie ma ponad cztery i pół tysiąca przeprowadzonych godzin szkoleniowych i warsztatowych.


ALEKSANDRA WAGNER
Trenerka, konsultantka, doktorantka w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w tematyce komunikacji marketingowej i komunikowania masowego. Bogate doświadczenie zdobywała pracując w Dziale Promocji i Public Relations Telewizji Polskiej, Dziale Badań i Analiz Rynku Wydawnictwa Literackiego oraz Dziale Marketingu firmy WAWEL SA. Przygotowuje pracę doktorską z zakresu semantyki i komunikacji masowej. Przeprowadziła szereg szkoleń dla sił sprzedaży w sektorze FMCG, jest autorką i głównym koordynatorem programów lojalnościowych dla detalistów i hurtowników. Zaprojektowała i koordynowała wdrożenie standardów merchandisingowych dla firmy z branży spożywczej. Umiejętności wykładowcy doskonaliła podczas konferencji zagranicznych i krajowych poświęconych tematyce komunikacji oraz prowadząc ćwiczenia i warsztaty na Uniwersytecie Jagiellońskim. W 2005 roku była koordynatorem międzynarodowego projektu badawczego realizowanego na terenie Niemiec finansowanego ze środków DAAD. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w praktyce pracując na co dzień z zespołem Handlowców liczącym 80 osób. Prowadzi szkolenia przygotowujące siły sprzedaży do komunikowania klientom wiedzy o produktach, nawiązywania trwałych relacji handlowych. Jest odpowiedzialna również za spójną komunikację zewnętrzną firmy. Prowadzone przez nią szkolenia charakteryzuje wysoki poziom merytoryczny oraz komunikatywność. Potrafi jasno i skutecznie przekazywać wiedzę, a doświadczenie wyniesione z pracy w terenie z Handlowcami pozwala na rozwiązywanie problemów praktycznych.

Janusz Kowalczuk
JANUSZ KOWALCZUK
Trener biznesu, praktyk NLP. Przeprowadził ponad 4 000 godzin szkoleń i warsztatów. W swojej pracy opiera się na wieloletnim doświadczeniu w sprzedaży oraz w zarządzaniu ludźmi. Swoje umiejętności rozwijał na podyplomowych studiach menedżerskich w Szkole Głównej Handlowej, w Szkole Trenerów Biznesu TROP oraz na kursach NLP Praktyk i Master. Najważniejsze szkolenia i warsztaty, które przeprowadził dla handlowców, menedżerów oraz pracowników obsługi klienta: Akademia Biznesu Orange - warsztaty dla handlowców i menedżerów sprzedaży PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej Akademia Orlen Oil - warsztaty dla handlowców i menedżerów sprzedaży firm partnerskich Orlen Oil Szkoła Doradców Telekomunikacyjnych - cykl szkoleń dla handlowców firm partnerskich Telekomunikacji Polskiej Witamy w Call Centre - cykl szkoleń i warsztatów dla pracowników telefonicznej obsługi klientów.
Inne wybrane szkolenia, które prowadził:
  • Sztuka wystąpień publicznych
  • Autoprezentacja
  • Zarządzanie zespołem
  • Przekazywanie pracownikom trudnych decyzji
  • Sztuka wywierania wpływu
  • Komunikacja w biznesie
  • Pro aktywna postawa w obsłudze klienta
  • Metodyka prowadzenia warsztatów kreatywnego rozwiązywania problemów i wiele, wiele innych.